Mandeldrik

15/02/2021

Dejlig mandeldrik, super nemt at lave.

Ingredienser:

  1. 1 kop mandler der har ligget i blød natten over i vand, smuttes 
  2. 4 cup vand
  3. 2 hakkede dadler, eller vaniljepulver
  4. Blendes og sies gennem et klæde eller nøddemælkspose.

Jeg kom mine mandler i blød i vand natten over. Det behøves ikke, men jeg kan bedst lide det hvis de er uden skal selvom det er.

Det hele Blendes sammen, på min Blender tog det 1 min, men du kan se når det er fuldstændig findelt. Derefter hældte jeg det hele igennem en nøddepose, du kan også bruge et klæde eller en si der er meget fin.

Hældes på falske og opbevares i køleskabet.

God fornøjelse.



© 2017 SALON ORCHID. 12 Pike St, New York, NY 10002
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started